Regulamin platformy japanbox.pl

Definicje

  1. Pośrednik – Mirai Code Bartosz Błaszczak z siedzibą przy ulicy Omulewskiej 9, 04-128 Warszawa
  2. Platforma - serwis japanbox.pl, którego właścicielem jest Pośrednik.
  3. Sprzedawca – World Trading Co. Ltd. z siedzibą w Tokio, Japonia
  4. Kupujący – osoba dokonująca zakupu lub korzystająca z innych usług oferowanych przez platformę japanbox.pl

Postanowienia ogólne

1. Pośrednik udostępnia Sprzedawcy platformę japanbox.pl do sprzedaży przez niego produktów dla klientów polskich i zagranicznych. Kupujący dokonując zakupu, kupuje produkt lub inną usługę od Sprzedawcy. Pośrednik nie jest stroną procesu kupna-sprzedaży.

2. Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów celnych lub innych, jeżeli takowe wystąpią.

3. Pośrednik, na mocy umowy z Sprzedawcą, ma uprawnienia do:

  • przyjmowania przelewów za zakupione produkty od Kupujących
  • zwrotu pieniędzy za reklamowane produkty - w przypadku np. ich uszkodzenia w trakcie przesyłki - Kupujący jest zobowiązany skontaktować się w takim wypadku z platformą japanbox.pl w przeciągu 3 dni od otrzymania przesyłki
  • przyjmowania oświadczeń woli od Kupujących, w tym pisemnego oświadczenia od odstąpienia od umowy

Zamówienia

1. Kupujący dokonując zakupu potwierdza, iż przeczytał regulamin i go akceptuje.

2. Aby dokonać zakupu, Kupujący ma obowiązek podać swoje imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail. Jeżeli któraś z powyższych informacji nie jest kompletna, Pośrednik ma prawo skontaktować się z Kupującym i prosić go o korektę danych.

3. Kupujący podczas zakupu ma prawo wybrać sposób wysyłki. Do dostępnych metod wysyłki należą: EMS (6 – 16 dni roboczych), SAL (2 – 4 tygodnie), ePacket (paczki do 2kg, 2 – 3 tygodnie). Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i posiadają kod do ich śledzenia. W czasie świąt mogą nastąpić opóźnienia w wysyłce.

4. Na Kupującym spoczywa obowiązek sprawdzenia, czy metoda wysyłki, którą wybrał, obowiązuje w kraju jego zamieszkania. W sytuacji, gdy nie istnieje możliwość wysłania paczki do kraju zamieszkania Kupującego przez wybraną przez Niego metodę wysyłki, Pośrednik ma prawo anulować zamówienie i zwrócić koszt zamówienia Kupującemu z odjęciem opłaty transakcyjnej narzuconej przez dostawców płatności.

5. Kupujący podczas zakupu ma prawo wybrać sposób płatnośći. Do dostępnych metod płatnośći należą: PayU oraz PayPal. Kolejne metody płatności będą sukcesywnie dodawane przez Pośrednika.

6. Produkty dostępne na platformie japanbox.pl wysyłane są na cały świat.

7. Ani Pełnomocnik ani Sprzedawca nie ponoszą odpowiedzialności, jeżeli okaże się po złożeniu zamówienia, że jeden lub więcej zamówionych produktów przez Kupującego okaże się niedostępnych lub wyczerpanych. W takiej sytuacji Pełnomocnik zwraca Kupującemu część pieniędzy, która odpowiada wartości niedostępnych towarów.

Gwarancja

1. Kupujący, przed odbiorem przesyłki na poczcie/ od kuriera powinien sprawdzić paczkę przy kurierze/ pracowniku poczty, czy nie posiada widocznych śladów uszkodzeń, a jeżeli tak, to powinien wypełnić przy nim stosowny formularza do zgłaszania uszkodzeń, a następnie skontaktować się z Pośrednikiem.

2. W przypadku zagubienia paczki, Pełnomocnik przekazuje tą informację Sprzedawcy, a Sprzedawca wszczyna odpowiednie postępowanie w japońskiej poczcie. Czas reklamacji zależy od analizy Japan Post.

3. Ani Pośrednik ani Sprzedawca nie ponoszą odpowiedzialności za zagubioną przesyłkę, jeżeli Kupujący, dokonując zakupu, podał błędne dane do wysyłki.

4. Pełnomocnik ani Sprzedawca nie udzielają gwarancji za zakupione produkty.

5. Sprzedawca jest zobowiązny zaakceptować reklamację Kupującego, jeżeli dostarczony produkt jest uszkodzony lub inny od zamówionego.

Odstąpienie od umowy

1. Kupujący ma prawo, w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia, do odstąpienia od umowy. Odstąpienie od umowy musi zostawć dostarzone do Pośrednika w formie pisemnego oświadczenia. Kupujący nie może odstąpić od umowy przesyłając wiadomość e-mail.

2. Klient jest zobligowany do zwrotu produktu do Pełnomocnika (lub bezpośrednio do Sprzedawcy) nie później niż 14 dni po odstąpieniu od umowy.

3. Pełnomocnik może przyjąć produkt, który został odesłany cały i bez uszkodzeń.

4. Zgodnie z obowiązującym prawem, jeżeli dobra zostały wysłane w zapieczętowanym pudełku oraz są to produkty, które z powodów ochrony zdrowia lub higienicznych, nie mogą zostać zwrócone po otwarciu, Kupujący NIE MA PRAWA do ich zwrotu (art.35 punkt 5 Ustawy o Ochronie Konsumenta).

5. Kupujący ponosi koszt zwrotu towarów.

Funkcjonowanie platformy

1. Pełnomocnik jest zobowiązany do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania portalu. W przypadku problemów, błędów, Kupujący powinien poinformować o nich Pośrednika poprzez wiadomość e-mail na: office@japanbox.pl. Pośrednik ma prawo do modyfikacji portalu i dodawania lub usuwania funkcjonalności.

2. Pośrednik ma prawo do usunięcia użytkownika bez podania przyczyny.

3. Do poprawnego funkcjonowania portalu, przeglądarka, z której korzysta Kupujący, musi mieć włączoną obsługę JavaScript. Dodatkowo, Kupujący musi zaakceptować użycie plików cookies („ciasteczek”) na platformie japanbox.pl

 

 


Ktoś niedawno kupił
x został poprawnie dodany do koszyka.